21 de juny del 2007

Bel nomena Meritxell Roigé nova regidora d'Urbanisme de Tortosa

L'alcalde situa altres dones, Algueró i Villarroya, en la primera línia del govern

L'alcalde de Tortosa, Ferran Bel, va presentar ahir el repartiment del nou cartipàs municipal, en què destaca el nomenament de Meritxell Roigé com a nova regidora d'Urbanisme; de Matilde Villarroya com a regidora d'Hisenda i Personal, i d'Anna Algueró com a primera tinent d'alcalde i responsable de Benestar Social. D'altra banda, Bel ha agrupat totes les festes en una sola àrea que gestionarà Jordi Folqué, i ha creat la nova àrea de Noves Tecnologies, que ocuparà el regidor Emili Lehmann.

Meritxell Roigé serà l'encarregada de gestionar el desplegament del nou pla d'ordenació urbana municipal (POUM) de Tortosa, després que l'alcalde confirmés ahir el seu nomenament al capdavant de l'àrea d'Urbanisme. A més, Ferran Bel també ha situat altres dones a la primera línia del govern municipal, amb Anna Algueró com a primera tinent d'alcalde i regidora de Benestar Social, que inclourà Immigració; i amb Matilde Villarroya, setena tinent d'alcalde, com a nova regidora d'Hisenda, que tornarà a agrupar-se a l'àrea de Personal. La resta de la junta de govern local seran Ricard Forés, segon tinent d'alcalde i regidor de Promoció Econòmica, Turisme, Fires i Universitats; Pere Panisello, tercer tinent d'alcalde i regidor d'Esports; Joan Caballol, quart tinent d'alcalde i regidor de Comerç i Cultura, i Jordi Folqué, sisè tinent d'alcalde i regidor de Festes i de Seguretat, que s'independitza de l'àrea de Governació. La regidora Rosa Cid, que s'ocuparà d'Ensenyament, també serà la responsable de Governació i del Servei d'Atenció al Ciutadà.

Bel va confirmar la desaparició de l'antiga àrea de Presidència, i va afegir-hi que la Festa del Renaixement passarà a dependre de la nova àrea de Festes. D'altra banda, va assenyalar que Cultura mantindrà l'Institut Municipal d'Activitats Culturals i Turístiques (IMACT), però sense Turisme, que dependrà de Ricard Forés com a regidor de Promoció Econòmica, i també sense Joventut, que ocuparà Emili Lehmann. De fet, Lehmann també serà el regidor d'Agermanaments i de la nova regidoria específica de Noves Tecnologies i Societat de la Informació. Finalment, Bel va anunciar que el nou govern tindrà dues dedicacions exclusives, que segons algunes fonts podrien ser Roigé i Forés, i mitja dedicació per a l'alcalde. Bel encara té pendent el nomenament dels nous regidors de barri, i la presentació del futur gerent de l'Ajuntament.


El Punt (21-Juny-2007)

Foto: Ajuntament de Tortosa

71 comentaris:

  1. Què, Sr. Gustau, no hi ha un regidor a l'àrea de Serveis, o d'esports...??
    Si fica una notícia, fique-la al compert...

    ResponElimina
  2. Com diu a la notícia, el regidor d'Esports és Pere Panisello, tercer tinent d'alcalde.
    El regidor de Serveis serà Joan Sanahuja. No surt al text de la notícia, però si al gràfic que acompanya la notícia a El Punt.

    ResponElimina
  3. Molts gràcies Gustau.
    Va bé està assaventat de tot, mai se sap!

    ResponElimina
  4. Ho sento Gustau, però he vist la notícia a El Punt, i no diu en cap lloc que Joan Sanahuja sigui el regidor de Serveis. Inclús cum tu dius, al gràfic solament hi diu "Pedani de Campredó"...t'haurem de treure el carnet de periodiste....je,je,je...
    Repeteixo, gràcies per la noticia.

    ResponElimina
  5. Mira que bé, el regidor Simó ja no hi és i se'n va a la seva contructora INCOEX però entra la dona a urbanisme. Molt bé, molt bé li deixarem un temps però si al setembre no tenim notícies de veïns desallotjats a les cases de la catedral (per a enderrocar-les) començarem a "rajar" com feiem en Martín i lo mateix al respecte altres obres. Meritxell "tempus fugit" no t'adormis o te despertarem.

    ResponElimina
  6. Lo de la Meritxell a Urbanisme, sols es pot comparar amb Daniel Rius a Amposta.

    I mireu com esta la pobra Amposta, tota taladrada.

    Donem 100 dies de gracia, però ni un més.
    Comencem a contar des de el 16 de Juny.

    Ok?

    ResponElimina
  7. Llanço un desafiament a Caballol, regidor de Cultura. A què no aconsegueix obrir el Museu de Tortosa a l'Escorxador. Tenim més de 4000 peces i les volem veure però escolti si no pot no ens enganyi, no faci com Martín en el breu temps (si no recordo malament prop d'un any) que va fer de desastrós regidor de Cultura (déu n’hi do si va fer entrevistes a tota plana al Diari de Tarragona anunciant l’obertura del Museu (a Sant Doménech) d’acord amb la normativa. Almenys vosté podria depositar còpies del catàleg del museu a les biblioteques de la zona, per anar fent boca, almenys això.

    ResponElimina
  8. lo que s'alegren al consell que marxe cap a un altre lloc esta xicota

    esta xica quan era temporada d'eleccions locals, autonomiques o per triar el president de l'escala, nomes estava per a coses del partit,

    es el debat que teniem ahir sobre els sous dels politics,

    si el temps el destinen a fer la feina que tenen pel seu carrec, esta be que se'ls pague, com sens paga a tots els treballadors (encara que segur que no ens paguen tant com a ells)

    pero si el temps el dediquen a fer coses particulars o a preparar i desenvolupar la campanya electoral del seu partit, em sembla fatal que cobren un sou de l'administració publica,
    en tot cas que els pague el partit

    la barrera entre una cosa i l'altra es molt fragil i depen de lo responsable que sigui aquesta persona en vers als ciutadans que som en definitiva qui els paguem

    aqui esta la preversio del sistema politic que tenim, faena n'hi ha pero han de saber delimitar be quina es la faena que els toca pel seu carreg i quina es la faena que es de fora del seu carreg

    ResponElimina
  9. Aquest ultim anonim, m'ha axafat la guitarra. Aquests dies ho pensava, tot just escoltant la ràdio amb les entrevistes a dirigents de partits del territori que alhora són "asalariats" ( en tant que cobren un salari) de l'administracio, estic parlant de diputats, alcaldes, directors territorials etc. Parlaven i no paraven de la quantitat de reunions que els a tocat fer, que el mobil no parava etc. per tal d'aconseguir acords i pactes als governs dels ajuntaments; i jo, amb l'ingenuitat que em caracteritza, pensava: D'on detrauran aquesta gent el temps per a tanta feina i viatjes a munt i avall, i a pesar de la meua ingenuitat, vaig concloure: Collons de la jornada que haurien de dedicar a altres questions per a les quals són retribuits. O no?

    ResponElimina
  10. POLÍTICS:

    FEU FÀSTICS PEL MISERABLES QUE SOU!

    PERQUÉ NO LI FEU UN FAVOR AL POBLE I EMIGREU A IRAK?

    TOTS!

    ResponElimina
  11. A la dreta, on posa "Antomía de Grey", que vol dir "Antomía"?

    ResponElimina
  12. "Anatomía", jeje...
    Ja està arreglat. És que avui estic una mica torpón. Deu ser la calor.;-)

    ResponElimina
  13. A l'Anònim de les 4:06
    Se veu que los polítics no son gent que viuen entre natros i son dels nostres pobles. Son essers d'un altre mon o una altra raça i tots son molt dolent
    Se veu que no els ha triat la gent perque ha volgut com més gent no participa en política per canviar les coses de les que si se queixa molt
    Es molt bonic queixarte de lo que fan los altres mentre no es fa res per millorar de lo que et queixes.
    Tortosa no es de tots/es? Pos mulla-t'hi enlloc de remugar! Que segur que ho haràs millor

    ResponElimina
  14. A l'anònim de les 11'30h:
    Quan vaig entrar de regidor de cultura em vaig trobar un projecte desafortunat anunciat a bombo i plateret per l'anterior regidor de cultura, el Sr. Martín Cid, que consistia en fer un museu lapidari a l'Esglesia Sant Domenech.
    Una de les primeres coses que vam fer des de l'IMACT, amb l'aquiescència del Sr. Caballol, i d'altres persones, que hi formava part com a representant de CIU, va ser crear una comissió de patrimoni integrada no per representants polítics, sinó per gent entesa del patrimoni i la cultura de la ciutat, que va decidir diverses coses:
    1.- que si es feia un museu calia que fos un museu legalitzat com cal i com Tortosa es mereix,
    2.- que aquest museu no tenia prou amb l'espai de l'esglèsia Sant Domenech i vam començar a explorar altres solucions sense aturar en absolut el projecte de l'Esglesia com vam passar a considerar com a sala multiusos i futura sala descentralitzada del futur museu,
    3.- paralelament vam començar diferents feines destinades a aconseguir el museu:
    a.- realizació d'un inventari actualitzat i exhaustiu del mateix amb les fitxes informatitzades, cosa que, inexplicablement no s'havia fet mai encara i que era un requisit necessari, en aquella època, per poder recuperar legalment la nomenclatura de museu;
    b.- Començar a treballar en un pla d'usos del futur Centre Cultural de l'Escorxador amb una consulta exhaustiva a diferents personalitats i entitats del món de la cultura i l'associacionisme de Tortosa per tal de definir el projecte de Centre Cultural d'acord en les necessitats expresades per aquesta consulta i convenientment recollides per ARTIMETRIA, una empresa especialitzada en temes culturals, la proposta de la qual -que recollia la creació d'un espai museístic de la ciutat de Tortosa de un 600m2 més la sala de l'esglèsia Sant Domenech, una sala d'expossicions, un centre de Creació contemporània i la seu de la Fundació Ricard Salvat- va ser convenientment presentada a la comissió de patrimoni que li he comentat anteriorment, a tots els integrants de la Comissió Informativa de l'IMACT i a tots els regidors de l'equip de govern que van voler assistir-hi;
    c.- En aquesta mateixa linia proposaven la creació al futur Centre Cultural de l'Escorxador d'un espai per a fer de magatzem del ric patrimoni que té la nostra ciutat perquè si vosté hagués vist la disseminació i el descontrol que hi havia del mateix quan em vaig fer carrec de la regidoria de cultura i de l'estat d'abandonament immisericorde en que s'hi trobaven peces importantissimes abandonades per racons i raconets dels passadissos de l'Esglèsia Sant Domènech amb la desídia evident de molta gent, segurament que hagués sentit la mateixa llàstima i la mateixa ràbia que vaig sentir jo;
    d.- Paralelament a tot el que li he dit vam encomanar un projecte museístic, per anar avançant i guanyar terreny, a l'equip que dirigia Jordi Pardo, un del grans entesos -sense voler desmerèixer a ningú- en la construcció i el disseny de museus, un projecte que ja no era el de un museu lapidari sinó el de un museu que actuava a travès de les diferents èpoques i els diferents recursos patrimonials integrats al llarg del temps per tal de donar-nos un discurs del que ha estat Tortosa al llarg de la seua existència i amb una mirada agosarada, intrèpida, interessant, sobre el que volíem ser en el futur.

    Segurament que he estat el més desastrós regidor de cultura que ha tingut la ciutat de Tortosa, no perdre temps en negar-li aquesta premisa que vosté té tant clara, però tota aquesta feina va quedar feta, planificada, amb projectes per poder visitar les diverses institucions per convencer-les de la importància del que volíem fer a Tortosa i que hi aboquessin recursos -no fa gaires dies l'excalde anunciava l'atorgament d'una ajuda de 319.000 per arranjar un del pavellons de l'Escorxador per part del Departament de Cultura.

    Atentament, i sempre seu...

    ResponElimina
  15. eduard com es nota que tens temps ara que estas a l'atur

    ResponElimina
  16. Ll.M.S : que bé que vas marxar,
    ¡ xafarroques !

    ResponElimina
  17. Aixó, aixó i , a més, ¡ poll rebifat!!!

    ResponElimina
  18. Ell va marxar, però els que hi han ara, no l'hi arriben ni a la sola de les sabates.

    ResponElimina
  19. Eduard no ha escrit mai a la marfanta. I jo he estat uns mesos sense poder formar part d'aquesta gran familia però he tornat.

    ResponElimina
  20. Potser si que sóc xafarroques i, fins i tot poll rebifat o revifat, vés a saber. Altres m'han dit mandonguilleta en potes, cadàver polític i alguns han arribat a recordar-se'n de la meua família de formes diverses, diferents i, fins i tot, poc imaginatives, ja se sap, en esta vida ha d'haver-hi de tot i ha d'haver temps per a coses diverses.
    Hi ha qui només té temps per fer el que feu vatros, és una forma com qualsevol altra de conseguir la felicitat, o tot el contrari. Personalment, prefereixo dedicar-me a la meua família -perquè sinó arriba un dia que els mires als ulls i te n'adones de tot el que t'has perdut- , a la meua feina, als meus amics, a escoltar música o a llegir, com faig ara, Contra la censura, l'últim llibre de Coetze, que aprofito per recomanar a qui volgui aprofondir sobre les malvestats de la repressió i del totalitarisme i dels llocs on s'hi troben i les formes que ocupen.

    ResponElimina
  21. Lluís, m'agrada veure't per aquí.
    A veure si altres polítics que llegeixen La Marfanta i també els comentaris dels lectors, també es decideixen de deixar les seues opinions.
    Salut!

    ResponElimina
  22. Gràcies, Gustau. És un plaer.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  23. Estic totalmet d'acord amb Lluis, crec que va fer una bona feina a la regidoria de cultura de l'Ajuntament.
    Ens pot agradar més o menys les coses que va fer, per la nostra forma de pensar, pero al menys ningú pot negar que va intentar fer coses i tenia una idea clara de com fer-les.
    La feina que va fer ha estat pot reconeguda per no dir gens.
    Anims en la teva nova etapa...

    ResponElimina
  24. Pobres socialistes, no hi ha manera de que es refacin de la derrota electoral. Van com bojos matxacant a regidors que ni tans sols fa 2 dies que tenen que gestionar un àrea.

    Bé, millor diria pobres exalliberats socialistes que han perdut la cadira i ara estan nerviosos i sobretot molt ociosos.

    Entre Granhermano EE i d'altres això comença a tenir nivell. Un nivell de descerebrats.

    Ara per ara no han aportat res de res, només desacreditar sense conéixer a les persones. Una pena.

    ResponElimina
  25. Es absurt parlar de si este be latre malament, sou tots uns payasos. Ya veurem d'aqui uns mesos si ho fan be o no. Lo que me sembla de mol mal gust son los insults a Meritxell. Es una gran persona, mol activa i mol preparada. Insulta per insulta es de cobarts.

    ResponElimina
  26. Una cosa es haber estat regidor de Cultura, i un altra ben diferent, "anar de cult per la vida"...Altra cosa es anar de cul ( no confondre) De vegades poden donar-se les dos casuístiques..

    ResponElimina
  27. Prefereixo a un que vagi de cult ( ho sigue o no ) mentre no ofenge a ningu i pugue aprendre alguna cosa del que escriu, que no un com La Granera, que cada vegada que escriu es per a :
    - fer el pilota
    - Insultar ( "descerebrats" )
    - repetir-se com l'allioli
    - provocar inutilment

    ResponElimina
  28. Ho acabes de reconeixer en la teva primera linia...No anava tant desencaminat....

    ResponElimina
  29. Considero políticament NO-ÉTIC que la regidora d'Urbanisme sigue la dona d'un constructor.
    Meritxell dimiteix ara que pots!
    Tu no mereixes anar així en boca de tothom. Tan bé que ho haguesses fet a Cultura i Joventut!
    Este Bel t'estima poc. D'entrada ja et posa a la picota per a que les harpies se't mengen el fetge. Jo no li estaria gens agraïda. I del vist-i-plau de l'espòs pos ja em diràs que li dius després d'este rosari que comences avui.
    Espero tingues fe i fetge.
    Això si, peles segur que no te'n falten, però, mai donen la felicitat ... ja mu diras.

    ResponElimina
  30. Serà Meritxell la que se tindrà que tragar la promesa electoral de Bel de fer un parquing subterrani al mercat¿? la compadeixo, perque pronostico follon en este tema en tots los comerciants que els han votat confiant en les PROMESES PER NO GOVERNAR.

    salut i temps al temps.

    ResponElimina
  31. La Sra. Meritxell Roigé té una preparació acadèmica molt apropiada per a enfrontar la regidoria d'Urbanisme amb prou garanties d'èxit. No li serà fàcil, ja que aquesta regidoria és segurament la més complicada de totes.

    Abans de criticar-la, deixeu-li fer. I després, opineu.

    Ànims, Meritxell, i molta sort!!

    ResponElimina
  32. Granereta, Granereta sigues valent i identifica't quan hagis de faltar algú. Tu tampoco aportes molt i pel que fa a desacreditar persones, no ja sense coneixer-les sino sense saber qui son ... Tu ets un mestre. Repasa si no t'ho creus els teus escrits il·lustre amic. Una mica de respecte home!!! Que no t'han ensenyat "modos" o que? Opina i pensa lliurement, faltaria més, pero sense faltar ningú i deixant que d'altres pensin el contrari i respectant-ho.
    Per cert, ja t'ho vaig dir en un altre comentari, no soc el teu germà, ni gran ni petit, ni ganes. I afegeixo, tampoc soc EE, ni socialista, ni exalliberat, ni estic nervios ni, molt menys, ocios. Si això ultim ho dius per que faig comentaris al blog, aplica't el cuento: tu tampoc deus tenir molta feina perque en fas un bon grapat cada dia d'entrades. En fi, sol que il·lumina l'univers, no t'equivoquis, només soc un ciutadà més que te dret a opinar lo contrari que tu i a que el respectes. Que es molt demanar que ho facis?

    ResponElimina
  33. que tindrà que vore la preparació acadèmica en les maneres clientelars i de benefici propi que ha demostrat la sra meritxell al consell

    ResponElimina
  34. Estimada granera, o he de dir estimat ex-regidor de CiU. No et preocupes, de modos en tenim, però quan parles de desacreditar, estaria be que abans mireses totes les entrades d'aquest blog desde el primer dia, i de ben segur que potser et quedaries callat.
    En tot el temps que portem, mai he insultat ningú, cosa que si que heu fet amb la gent del PSC per sistema vosaltres.
    La rancunia que demostreu, tu Granena, i altres ilustres no te limits, espero que ara que esteu al poder us calmeu.

    En quan a l'oposició estic convençut de que no tindrà res a veure amb la vostra i que aportarem algo a la ciutat, cosa que en vuit anys no vau fer des de CiU.

    ResponElimina
  35. Els que escriviu anònimament, vos animo, com a mínim a registrar-vos, això almenys dona certa seguretat jurídica per a qui vulgui interpossar una querella i garanteix al seguretat del blog de Gustau.

    Jo, al menys, m'he registrat. El meu bloc és per generar opinió, segurament a molts no agradarà, ja ho tinc clar. Però des de l'anonimat esteu llençant acusacions i insulsts a persones de Tortosa que encara ni tan sols han començat a governar. Feu-vos-ho mirar.

    Jo valoro i critico accions de govern del PSC, però crutico cose que han passar i que són valorables, agrade o no.

    Crec que hi ha molta diferència entre els anònims que insulten i el que jo dic.

    ResponElimina
  36. ANONIM 4:30 a MARTÍN SANTOS. Ahir no vaig poguer respondre. Home que no parlo de tu, que quan dic Martín dic el del PSC. Que ell va ser regidoret abans que entresseu (ERC) al govern el setembre de 2001, no? Si home quan Martín passava els mesos anunciant la senyalització jueva de Remolins! Recordes o no? Respecte a la teva etapa GRACIES, GRÀCIES per haver fet possible el catàleg del museu (sols faltava fer-lo accesible depositant-lo a les biblioteques de la zona, a internet, que sé jo) Per a mi ERC és la responsable de la revifalla (petita a la fi però revifalla: catàleg, pavelló magatzem a l’Escorxador, sala exposició Antoni Garcia) del Museu de Tortosa pel qual fet GRÀCIES. Abandonar Sant Doménech sempre ho he defensat (el projecte de Martín (lo del PSC) era a Sant Doménech i el va vendre per exemple al Diari de Tarragona en entrevistes de plana sencera, tot un bluf, continuament). L’Escorxador ha estat la resposta segurament més possibilista però l’important era deixar Sant Doménech, inclús pel fet d’allunyar-se de l’Arxiu Històric. SENTO EL MAL ENTES. Respecte a Caballol (o a qualsevol que haguessin nomenat regidor) li mantinc el desafiament d’obrir el museu de Tortosa i la petició que no ens enganyin més (un museu de plafons fotogràfics i quatre línies escrites també el consideraria una enganyifa). I ara aprofitant les ganes que té d’informa-nos Sr MARTÍN (de ERC) li pregunto respecte altres temes. Per què ERC no va homenatjar a l’alcalde Rodríguez quan era al govern, per què no va aconseguir ERC posar el seu nom a alguna de les places que s’han creat entorn a la Biblioteca? No me posi l’excusa del president Companys per favor i expliqui-m’ho. Perquè ERC no va presionar a l’alcalde Joan Sabaté per a retirar el monument falangista que hi ha al Parc Teodor Gónzález? Expliqui-m’ho també Sr Martíon Santos perquè passar d’aquests temes en una “Catalunya independent” seria traició. Salutacions i visca Tortosa!

    ResponElimina
  37. per cert, trobo que tots vos sentiu eludits quan nomenem a Granhermano EE. Que ja sabeu qui és? o sou vatros mateixos? ...

    ResponElimina
  38. GRANERA ESTAS TERMINAL!

    ResponElimina
  39. GERAU DE PRATDIP: COM MÉS CARRERA MÉS ANIMALS!

    ResponElimina
  40. Granera, abans Cinto, jo destaparé la meva identitat el dia que tu ho facis, i tots puguem saber si ets, Enric Simó, ets Anguera o Ets la propia Meritxell. El que està molt clar es que tú no vols destapar la teva identitat per tant jo no destaparé la meva.

    Pel que fa al tema de Eduard Ena, jo el conec personalment i et puc ben assegurar que ell sols ha escrit una vegada al Blog de la Marfanta i ho va fer identificanse com a tal.

    Per tant deixa'l estar tranquil. Sembla que hi ha una altra persona que també la confons amb Eduard, dons ja hem sembla que que et tingem confos.

    I et repeteixo, jo hem destaparé si tú ho fas. Però entretant tu seguixis sen La granera o Cinto, jo no hem destaparé, i tampoc penso insultar.

    ResponElimina
  41. A tall d'exemple:

    Jo diria que és PUTA ENVEJA COTXINA!!!!!!

    Nivell de sigronera i compar-sa. Vaja nivell!!!!

    Au espavileu, QUE NOMÉS TENIU PUTA I COTXINA ENVEJA

    Penny ... que vas calenta? Clar perdre el govern et fica acent no?

    Que ens ha de dir de tor plegat el sr Sabaté o algun dels seus esbirros?

    aquí estaré per combatre el que quede del càncer tortosí anomenat socialitis. Deu mos guard que no torne a escampar-se.

    No elmeu problema es diu socialitis, que és el mal que ha patit Tortosa aquests últims 8
    anys. menys mal que el càncer ja s'acaba.

    Pobres socialistes, no hi ha manera de que es refacin de la derrota electoral. Van com bojos

    Entre Granhermano EE i d'altres això comença a tenir nivell. Un nivell de descerebrats
    Autor: La Granera, abans Cinto.
    Tu mateix

    ResponElimina
  42. Fill, fa pena llegir el que dius, sap molt greu que tu hagis estat o siguis un regidor de Ciu.

    A si així ets feliç tira endavant i no amolles, però jo no baixaré al teu nivell, bé és imposible anar més avall que tu, ja que en l'ultim escrit has quedat retratat.

    Et desitjo el millor en els propers quatre anys. Després ja ho verem.

    A partir d'ara signaré com a BB, que es GH però en Angles, per diferenciar-me de qui tu anomenes Eduard Ena.

    BB

    ResponElimina
  43. quin nivell de debat teniu a este blog

    me sembla que me'n vaig a vore Salsa Rosa, perque al menys alli si s'insulten i es falten, ho fan donant la cara, mentres que aqui, tots vos amagueu darrera l'anonimat

    susanna

    ResponElimina
  44. Susanna afanyat que, primer, es diu Dolce Vitta i segon promte s'acava.

    ResponElimina
  45. Granera, Granereta. Seguint l'exemple de l'anònim anterior, d'ara endavant signaré GG (Gran Germà en català i no en castellà com tu ho utilitzes)per a que no em confonguis. Ja t'he dit en una entrada anterior que no soc germà teu, ni les meves inicials son EE, ni soc socialista, ni exalliberat ni he perdut cap cadira, ... I no t'ho dic perque em senti al·ludit (no eludit), que no mi sento sino perque tu, "erre que erre", sembla que no ho entens o, el que seria pitjor, no vols entendreu. Quan tu t'identifiquis ho faré jo també, no ho dubtis. No cal que presumeixis tant ni te les dones de més responsable que ningú:
    1)Tu t'has registrat com a bloguer, si, pero ni al teu blog ni aqui es fa pública la teva identitat, de manera que ningú sabem qui ets i, pel que fa a l'anonimat, estem en igualtat de condicions.
    2)Potser t'ha traït algun sentiment de culpa inconscient quan parles de querelles. A mi ni se m'havia ocurrit querellarme ni contra tu ni contra ningú, i mira que les dius grosses (com que mes amunt ja les han copiat, jo no les repetiré les teves expressions).
    3)Tu no es que insultes persones que no coneixes sino que tens per costum insultar, desqualificar, ridiculitzar i criminalitzar tothom que no pensa com tu, sense saber ni de qui ni amb qui estas parlant, molts cops fent insinuacions malicioses i infundades amb la única intenció de desacreditar als teus interlocutors.
    4)Jo mai he insultat ningú ni aqui ni en cap altre blog. La ultima perla que tu has dedicat als teus oponents dialectics, que repeteixo només a tall d'exemple, es la de "descerebrats". Aixi que, pel que a mi respecta, qui se ho hauria de fer mirar ets tu.
    5) Es licit que no t'agraden els socialistes i que ho facis palés, faltaria més, pero aixo no t'autoritza ni et legitima a utilitzar obsessivament expressions difamatories i insultants contra ningú, molt menys a fer-ho de forma indiscriminada i totalment gratuïta.
    6)Dius que vols opinar i fomentar el debat. Em sembla molt bé. Es bo això. Pero, amic meu, debatir es confrontar idees amb arguments raonats, no fer caricaturetes dolentes de l'adversari i gracietes infantils que sovint, més que provocatives, resulten insultants i, a més, avorrides.
    7)Faries bé de no caure en la supèrvia ni deixar-te portar per cap dogma de fé política i escoltar o llegir amb mires més obertes i, sobre tot, amb respecte altres opinions. Sempre en pots apendre alguna cosa bona encara que no t'ho semble.

    I ja no ho faig més llarg.
    Desde el respecte que tu, de vegades, no manifestes pels altres, et desitjo que passis una bona tarde.

    GG

    ResponElimina
  46. Em referia a l'exemple del anònim de les 4:43

    ResponElimina
  47. BB, soc el de les 4:11 ...que no m'has entès home, que estic amb tu i he fet aquesta entrada per a que l'hi serveixi d'espill a La Granera i posar-lo en evidencia si es que no ho esta ja.
    No obstant, he de dir, que em resisteixo a pensar ( vull pensar) que darrera del pseudònim, no hi ha cap regidor/a de CIU.
    Vull creure que tenen mes categoria.

    ResponElimina
  48. rectifico: òbviament volia dir que .....em resisteixo a pensar que darrera el pseudònim hagi cap regidor...

    ResponElimina
  49. Les informacions de les que disposa Granera, sols les pot saber algú que és o ha estat regidor, o bé és un càrrec de confiança.
    Conec a regidors i càrrecs de confiança de l'anterior govern de ben prop i no coneixia la informació que Granera va explicant per n'aquest blog.

    ResponElimina
  50. I que en pensen a ERC de que els donin Promoció Econòmica sense Comerç (el principal sector económic de la ciutat) i Mobilitat sense trànsit (es a dir la mobilitat dels peatons com a molt)? Es ridicul com han "tragat" els republicans.

    ResponElimina
  51. En tot cas és un autèntic sujeto. Sembla un freak del nivell de la Deliranta Tortosina, pero en certs contactes dins del Partit... Ja voràs si xalarem, ja...

    ResponElimina
  52. Hola admiradors!, per a bé o per a mal, és evident que molt més per a mal.

    Aneu dient noms a veure si l'encerteu, és com jugar al joc dels barcos: Josep Anguera: aigua!!!; Enric Simó: aigua!!!; Meritxell Roigé: aigua!!!!; Pere Panisello: aigua!!!, Joan sanahuja: aigua!!!! .... va ànims que algun dia l'encertareu.

    Mireu, la granera, és simplement la granera... no en podrien ser més d'un? ... el motxo, la fregona, el recollidor ... no?

    ResponElimina
  53. Quin munt de coses fees que he dit no?... ho retiro tot, vist així fa feo. Un saludo a tots i a seguir debatent!

    ResponElimina
  54. I si et dic que ets V.F.?

    ResponElimina
  55. GG, no es pot dir millor ni amb mes educació. Felicitats

    ResponElimina
  56. V.F???? Victoria Ferrera?, o Valentino Ferrari? ... ostres no se.
    V.F: aigua!!!!

    Ahhhh!!! percert procuraré ser més educat i no insultar. Ara bé, espero que tothom faci el mateix.

    ResponElimina
  57. A mi m'han dit que los de La Granera son convergents i que fan lo bloc desdel partit. A mi tan me fot perque ja ho he dit abans i ho he dit al seu bloc, ho foten DE PUTA MARE. Son divertits i el tema de les postaletes dels socialistes es brillan. Recomano que pegueu una miradeta.

    ResponElimina
  58. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  59. per alusions

    ResponElimina
  60. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  61. A l'anònim de les 12:21 PM:
    Li agraeixo molt el seu aclariment i l'amabilitat de les seues paraules.

    No obstant això, moltes vegades tinc la sensació vertiginosa encara de les coses que ens hagués agradat fer al grup municipal d'ERC, però que no vam poder fer. Creguem, per molt que algú ens fustigui, ningú ho farà tant com la nostra pròpia capacitat d'autocrítica. Podria sortir-me, fàcilment, dient que només érem dos regidors dintre d'un govern de tretze, però, francament, no es una resposta que a mi mateix em satisfaci.
    Respecte al que afirma vostè de fer accessible el catàleg del museu, li he de dir que des del dia que vaig decidir dir-li al Sr. Joan Sabaté públicament en un ple que no era un bon governant per a Tortosa, un mal líder per al territori i que utilitzava formes caciquils de comportament, per molt que hagués estat escollit democràticament, va deixar, fulminantment, de ser responsabilitat meua i va passar a ser-ho del Sr. Paco Juan. Que ell i jo no teníem la mateixa visió del que s'havia de fer culturalment a Tortosa crec que ha resultat evident.

    Responent a les seues preguntes, li diré que el grup municipal d'ERC va introduir una moció per tal de democratitzar els espais feixistes o antidemocràtics que encara hi havien a la nostra ciutat. Vam començar per eliminar els símbols feixistes que hi havien als vitralls del sostre del pati de l'Ajuntament. Les crítiques que vam rebre per aquest motiu, van fer que, ràpidament membres de l'equip de govern comencessin a qüestionar-se determinades actuacions. Sense anar més lluny puc recordar-li les constants declaracions del Sr. Joan Sabaté anunciant que es buscaria una solució per al monument feixista del bell mig del riu i les continues marxes enrera sobre aquest tema. Una marxa enrera que ha arribat fins i tot al integrants de partits més esquerrans: en el darrers comicis electorals el candidat d'ICV, el Sr. Forcadell, ja no parlava d'enderrocament, sinó de transformació i, per no oblidar-me de ningú, recordo també un off the record aparegut a La veu de l'Ebre on s'evidenciava la contradicció existent entre la gent d'ERC de Tortosa: mentre alguns defensàvem l'enderrocament de la ignomínia que representa, altres es delien per incorporar-lo com a element d'especial atracció turística en el futur pla de desenvolupament turístic de les Terres de l'Ebre , obviant la màxima clàssica que va fer cèlebre aquell vell poeta i catedràtic d'estètica de la Universitat de Barcelona que va ser José Maria Valverde quan va renunciar a la seua plaça de catedràtic pel fet que el règim franquista havia expulsat al professor Lòpez Aranguren de la càtedra d’ètica de la Universitat de Madrid: “nulla estetica sine etica”, és a dir, no ni hi estética sense ética.

    Com pot veure, hi ha per donar i vendre.

    Respecte al tema d'homenatjar a l'alcalde Rodríguez, vull recordar-li que els meus companys d'ERC, el Sr. Lluís Bertomeu, Jordi Martí , el recent arribat -en aquella època- Salvador Peiró i, crec recordar, que Marc Marc, van retre-li homenatge abans que ERC entrés a tenir representació al consistori de Tortosa.

    Un cop aconseguida la representació, vam demanar reconeixement públic per a la figura del president Macià - avui té una plaça al barri de Ferreries, que es va fer , crec recordar, a proposta de l'IMACT i va ser ratificada en plenari- tot i que no li puc amagar el meu profund desencís per la manca de dignitat institucional que el nostre consistori - amb la part de culpa que em pertoqui- ha tingut envers la figura d'un dels nostres presidents.

    En la mateixa època vam proposar reconeixement exprés per la figura del president Companys i si té temps i vol castigar-se llegint-lo li recomano la lectura de l'article El segon procés a Lluís Companys (http://www.esquerra.cat/locals/index.php?id_text=2736), on explico abastament l’experiència del moment. Finalment una decisió no escrita enlloc, però crec que sí apareguda als mitjans, va ser la decisió de l’equip de proposar el nom de plaça Lluís Companys a la futura plaça on s’hi ubicaran les diferents seus dels Serveis territorials de la Generalitat de Catalunya a la nostra ciutat.

    Respecte a la figura del benvolgut Sr. Josep Rodríguez, li diré que vam proposar que se li fiqués el seu nom a una plaça o carrer emblemàtic de la nostra ciutat, una reivindicació llargament demanada al nostre grup per diversos persones, republicanes, o no. La sorpresa de tots plegats va ser que a Tortosa ja hi ha un carrer dedicat a Josep Rodríguez.

    No sé si li he contestat totes les seues preguntes. Tampoc sé si seré exonerat dels càrrecs de traïció a la causa de l’esquerra independentista en la Catalunya independent que somio i desitjo. En tot cas, només aspiro a tenir un judici just. La pena, cadascú n’aguanta la seua, irremeiablement, en els diversos sentits de la paraula.

    Resto , com sempre a la seua disposició.

    ResponElimina
  62. Aixo se`n va de mare xiquets!
    Us esteu passant!
    Dixeu treballar a Meritxell i no la matxaqueu abans d'hora.feu pena.
    el que havieu de fer era treballar quan tocava i no marejar al personal..
    o es que teniu envejeta q us han pres la cadireta??
    ANIMS MERITXELL! SALUT I FORÇA I A TREBALLAR!

    ResponElimina
  63. Collons i este o esta penny parla d'insultar?. Vaja mal educat/da.

    Demano a Gustau que comentaris d'este tipo els elimine, són de malgust i ratllen la crispació.

    ResponElimina
  64. Granera, atès, que vas demostrant un cert propòsit d'esmena, de moment, enterro la destral de guerra i si d'ecas, el proper dia, si torne's a fer parlar, d'esvetllare la teva identitat. Que et sembla?
    L'nònim de les 6:00 (en endavant GG)
    t'ha fet mal oi?. Vaja lliçó..... per a tots.
    " Nunca es tarde si ...

    ResponElimina
  65. Perquè sempre que es té que tractar un tema a alguns només se'ls acudix començar a insultar a persones en noms i cognoms?.

    Crec que aquesta manera d'actuar ha de canviar. Jo també demano al responsable d'este magnífic bloc que frene comentaris que afecten a persones sino es poden demostrar.

    ResponElimina
  66. Jajajaja, ..., ja he comentat que potser cal que ens aserenem tots plegats. Això comença a agafar unes volades força irracionals.

    Per part meva no quedarà i, hem comprometo a ser més moderat en els comentaris. Com ja he dit abans, també espero que tothom entre per aquesta via. Tots sortirem guanyant.

    ResponElimina
  67. una cervesa per a tots!!!!!!!!!!! quin bon rotllo tu.

    ResponElimina
  68. Millor una cervesa i dos xupitos de bon whishy. Per a celebrar la derrota de Joan Sabaté i Jose Martin res millor. També de bon rotllo eh!

    ResponElimina
  69. No hi ha res mes tonto i empobridor que celebrar la derrota dels altres.
    Sera perque no pots celebrar la victoria teua?

    ResponElimina
  70. De bon rotllo i amb carinyo.
    J.Sabate

    ResponElimina
  71. A RIBERA ON LINE, JA UN SEGON TORQUEMADA ( SEGLE XV ).
    Felicitats , per la teva WEB , del segle XXI, plena de llibertat d´expresió.

    FELICITATS GUSTAU

    ResponElimina

NORMES D'ÚS
La Marfanta permet els lectors registrats deixar-hi comentaris a cadascuna de les entrades. Amb tot, no s'acceptaran opinions que atemptin contra empreses o persones, i tampoc continguts amenaçadors o de caràcter sexista, racista o xenòfob, que seran eliminats quan siguin localitzats o notificats per algun usuari. Així La Marfanta no es fa responsable dels comentaris que facin els visitants, ni tampoc de les violacions dels drets de la propietat intelectual i/o propietat industrial de terceres persones (físiques i/o jurídiques) comeses pels visitants del web.

Disqus for Marfanta